слика

Значај дигиталне промоције у туризму

Поводом обележавања Светског дана туризма, Туристичка организација Велико Градиште у сарадњи са Удружењем ,,Бисери Источне Србије” И средњом туристичком школом, организовала је предавање на тему ЗНАЧАЈ ДИГИТАЛНЕ ПРОМОЦИЈЕ У ТУРИЗМУ.

Предавач на радионици била је Татјана Милорадовић, председник удружења И менаџер пројекта Бисери Дунава и Ђердапа.

На основу спроведених активности из истог пројекта и израде сајта, Татјана је на примеру добре праксе показала значај дигиталне промоције у туризму, као и нове видове интернет промоција. Ученици средње туристичке школе су активно учествовали у радионици са својим предлозима И идејама како би они промовисали своју дестинацију.

Сајт, као један од видова дигиталне промоције, обухватио је културно наслеђе Доњег Подунавља, музеје и галерије, НП Ђердап, Дунав, Сребно језеро, археолошка налазишта, манастире, активан одмор, ловни туризам, као и укључивање приватног сектора са дестинације: ресторана, хотела, туристичких агенција које се баве рецептивним туризмом, бродова који су саставни део туристичке понуде на дестинацији и остале привредне субјекте.

Поделите ову вест

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on email
Shopping Basket