Značaj digitalne promocije u turizmu

Povodom obeležavanja Svetskog dana turizma, Turistička organizacija Veliko Gradište u saradnji sa našim udruženjem i srednjom turističkom školom, organizovala je predavanje na temu ZNAČAJ DIGITALNE PROMOCIJE U TURIZMU.

Predavač na radionici bila je Tatjana Miloradović, predsednik udruženja I menadžer projekta Biseri Dunava i Đerdapa.

Na osnovu sprovedenih aktivnosti iz istog projekta i izrade sajta, Tatjana je na primeru dobre prakse pokazala značaj digitalne promocije u turizmu, kao i nove vidove internet promocija. Učenici srednje turističke škole su aktivno učestvovali u radionici sa svojim predlozima I idejama kako bi oni promovisali svoju destinaciju.

Sajt, kao jedan od vidova digitalne promocije, obuhvatio je kulturno nasleđe Donjeg Podunavlja, muzeje i galerije, NP Đerdap, Dunav, Srebno jezero, arheološka nalazišta, manastire, aktivan odmor, lovni turizam, kao i uključivanje privatnog sektora sa destinacije: restorana, hotela, turističkih agencija koje se bave receptivnim turizmom, brodova koji su sastavni deo turističke ponude na destinaciji i ostale privredne subjekte.

podelite vest

Ostale vesti