O nama
U oviru turističke promocije 2018. godine kroz projekat koji je podržan i finansiran od strane Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija, objedinjena je turistička ponuda šest opština uključujući i područje Nacionalnog parka Đerdap i privatan sektor. Rezultat projekta je zajednički turistički vodič, promo film destinacije „Biseri Dunava i Đerdapa“ i zajednički nastup na Međunarodnom sajmu turizma u Kragujevcu na kome je osvojeno III mesto za najuspešniju promociju u delu štampanog materijala, prezentacije i gastronomije.
Biseri Dunava i Đerdapa – promo film
Naša misija
Naš moto su: etuzijazam, energija i lepota Istočne Srbije. Bogato prirodno i kulturno nasleđe sa mirisima autetične gastronomije i nezaboravnim pogledima sa Đerdapa, uz moderno osmišljenu promociju stalan je zadatak Udruženja koje je osnovano sa ciljem:
-poboljšanja kvaliteta života ljudi u lokalnoj zajednici
-smanjenja nivoa siromaštva, socijalnog i ekonomskog razvoja i unapređenja kvaliteta života osetljivih kategorija stanovništva
-obrazovanja i edukacije građana
-pružanja stručne pomoći konsultantskih usluga kod raspisanih javnih konkursa u Srbiji i Evropskih fondova
-očuvanja, unapređenja, promocije turističkih vrednosti i potencijala, prirodnog, kulturnog i etnološkog nasleđa
-podsticanja ostvarivanja privredne, naučne, obrazovne, kulturne, turističke i sportske saradnje sa maticama iseljenika
-podrške i pomoći mladima i relaizaciji programa zapopšljavanja i samozapošljavanja
-očuvanja i zaštite životne sredine
-podrške programima evropskih integracija.
Biseri Dunava i Đerdapa – promo film
Naše aktivnosti
U protekle dve godine Udruženje je posebnu pažnju posvetilo edukaciji mladih o značaju zaštite životne sredine, kao i o značaju turističkih i potencijala sa destinacije Donje Podunavlje (Grad Požarevac, opštine Veliko Gradište, Golubac, Majdanpek, Kladovo i Negotin ) u saradnji sa JP „Nacionalni park Đerdap“ i lokalnim Turističkim organizacijama.
Udruženje sprovodi aktivnosti na edukaciji privrednog sektora u oblasti turističke privrede i brendiranja destinacije, a u cilju poboljšanja turističkih sadržaja i dužeg boravka turista na destinaciji. Pruža se podrška svim lokalnim turističkim organizacijama sa destinacije u delu promocije i parterstva u projektima.
Izradom sajta na tri jezika učinićemo destinaciju vidiljivijom i uticati na povećanje broja turista iz Srbije i susedne države Rumunije. U narednom periodu promociju destinacije Donje Podunavlje proširićemo i na druge zemlje.
Nove aktivnosti su nastupi na međunarodnim sajmovima, promocija višejezičnog štampanog turističkog vodiča (srpski, engleski i rumunski jezik).
Naša vrata su otvorena svima koji žele da svojim znanjem i angažovanjem daju podršku i doprinesu razvoju lokalne zajednice.
eBilten
Prijavite se na naš eBilten kako biste primali posebne ponude, novosti i događaje.